Jag hatar fiskekrokar nu!!!! -,-

Ja,det gör jag som in i helvete! Varför? Jo, jag fick en krok i tummen. Det bar en lång historia... Men det gjorde jävligt ont. Jag känner mig förlamad. Kan knappt röra tummen. :( Hoppas att det blir bättre så jag kan börjar rida igen. Frasse har ju fått vila ganska mycket nu. Jag ska fråga Emmie om hon kan rida han någon dag. Annars så får thea rida lite mer. Om hon vill det. Men vi var alltså ute på en flotte ock fiskade. På den lilla båten så var vi 5st. Väldigt trångt. Alla fastnade i allt. Som tex träd, botten mm. Alla blev jätte arga hela tiden. Men då skulle Jörgen kasta iväg sitt drag, jag satt bakom med ett annat fiskespö. Och då fastnade det i det jag höll men han märkte märkte inget. Så han drog nästan sönder hela mitt spö och så fick han ju upp en fisk på ungefär 34 kg. När vi åkte tillbaka så gick vi upp till mamma och helen. Mamma blev helt vit, hon svimmade nästan. Då fi k helen fixa det och dra ut kroken. :( Jag Ska gå nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0