A6 igen men med Manda.

Idag har jag varit på A6. Asså jag har varit där ganska mycket nu. Aja! Iaf så köpte jag en ring, eller Manda köpte den till mig som en sen födelsedagsprisent. Tack! Och så köpte jag pore strips och ansiktsmasker. Jag kan förklara lite mer om det imorgon. Imorgon ska jag till stoarp. Vi ska grilla med några där. Men nu ska jag lära mig lite om photoshop av Lisa candemyrs Inlägg, http://lisacandemyr.blogg.se/2011/july/design-del-1.html . Men det går inte så bra ^^ Mönsterna sparas inte där jag vill att dom ska det -.- Jag hittar inte dom. xD

Emmie kommer hem på Onsdag! Saknar dig! Godnatt xP


Lite suddig... Tamlin♥ Hadde ingen annan bild så det blev den.


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig enormt<3

2011-08-01 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0