Baka!

Nu ska jag hem till min mormor och baka! Vi ska baka kakor, muffins och massa mer. De flästa kommer vi sänka till Torpet på vissmålen. Jag tar med mig kameran så jag kan fota ;) Men innan det ska jag äta lite och så! När vi har bakat klart så kanske vi ska åka till IKEA eller vad det heter xD Jag hoppas att Emmie kommer hem idag ochså! Har saknat henne väldigt mycket ♥
Bilderna på mig och Frasse kommer men Sara har inte skickat dom ennu :( Sara!! Men jag ska äta nu.
Nu ska jag hem till min mormor och baka! Vi ska baka kakor, muffins och massa mer. De flästa kommer vi sänka till Torpet på vissmålen. Jag tar med mig kameran så jag kan fota ;) Men innan det ska jag äta lite och så! När vi har bakat klart så kanske vi ska åka till IKEA eller vad det heter xD Jag hoppas att Emmie kommer hem idag ochså! Har saknat henne väldigt mycket ♥
Bilderna på mig och Frasse kommer men Sara har inte skickat dom ennu :( Sara!! Men jag ska äta nu.
Herrå! // Fanny ♥

Kommentarer
Postat av: jennie

jag tror inte sara hittade sin överföringssladd eller nåt :S <3

2011-07-17 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0