Dagen.. ;D

Iaf har jag varit i stallet som varnligt. Jag red Frasse. Men jag har inte blogglust nu iaf. Jag kan skriva mer ikväll :) Om jag hinner "/ Men det gör jag nog. Igår red jag Vindy men jag årkar inte skriva om det nu gör det ikväll då.
Frasse:

Jag Emmie och Jennie skrittade ut. Först till torpet och sen bort till Åkarpsby. Frasse går inte så snabbt så det blev ganska mycket trav endå för Mickie och Daim går väldigt snabbt om man jämnför med Frasse -.- Fiina Frasse!

Modda inte stavfel om det är något för jag orkar inte kolla det nu! ♥

// Fanny ♥



Haha, jag = trött ;D Mobba inte bilden!

Kommentarer
Postat av: emmie

saknar dig<3

2011-07-22 @ 23:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0