En ska bara! ;)

Aaa, nu är jag här igen. Men jag ska bara berätta vad jag tänkte när jag kollade på JW hjälmar på Google.


Jag tycker inte dom är så överdrivet fina.
Vissa passar i dom men det är fortfarande slöseri på pengar :(
Jag hade tänkt att köpa en men jag köpte en på Hööks för typ 600.
Och jag vill spara mina pengar så jag kan köpa en kamera.
Så JW hjälmar får en stor diss nu!
Nu tycker jag att ni som har en ska bli arga typ för alla passar i den som jag har sett :(
Jag ser ut som en pinne i den.
(Dumma hjälm)
Den passar inte mig iaf.
Asså dom är ju fina och så men dom sitter så fult på.
Och så ser man ut som en tjockskalle i den, hahaha xD Det är faktisk sant.

// Fanny ♥


Kommentarer
Postat av: Tess

Fast Fanny bara för att man inte själv passar i hjälmen behöver man ju inte dissa den.

Det finns andra sjukt snygga hjälmar som säkert passar dig.

Hur dyr får den vara på ett ungefär?

Ska det vara en tävlingshjälm?

För jag kan hjälpa dig att leta om du behöver hjälp! :)

2011-07-16 @ 14:18:50
URL: http://ponyretards.blogg.se/
Postat av: Tess

Och dessutom så ser man inte ut som en tjockskalle. Jag tycker denna hjälm faktiskt är en hjälm som de allra flesta kan ha. Och den är inte speciellt lik en tjockskalle ^^.

2011-07-16 @ 14:20:21
URL: http://ponyretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0