Härliga Stoarp! :D

Nu har vi kommit hem ifrån Stoarp. Det regnade men det hindrade inte oss! Vi badade, var i stallet, gosade med kattungarna, lekte med hästarna och kastade en pinne om och om igen till hunden Kenza. Det var väldigt varmt i vattnet. Oj, NEJ Super kallt!! Emmie tyckte att det var lagom typ. Men vi tänkte inte på att fota så det blev inga bilder, haha xD Men det var en lång dag iaf. Imorgon ska vi jobba i torpet jag, Emmie och Jennie. Emmie ska sova här en natt till. Vi ska kolla på filmen Indiana Jones om Emmie vill det! Imorgon ska jag fråga Maria om jag får rida Frasse♥. Jag kanske ska tävla v.32 på grennalogen "polka hoppet" hette den tydligen men först ska jag kolla med Maria om Vindy är ledig då :). Iså fall ska jag hoppa en clear round på 40 och 50 cm iomed att vindy inte precis har hoppning som sitt största intresse;) Men det är iaf värt ett försök. Isåfall åker jag med Emmie som troligt vis också ska vara med :).
ha de gött!!xD

// Fanny ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0