Hejsan ;D

Detta är alltså min nya blogg :) (som ni redan vet) Designen kommer upp om ett tag men det lär inte ta mer en till imorgon. Om ni vill veta her om mig och Vindy kan ni läsa här på sidan. (När designen kommer upp) Jag har inte skrivit något om Sibylla så jag tänkte göra det nu!

Sibylla:

Jag har tävlat Sibylla en gång. Det var en cleround och vi nollade :) Hon är 11 år, precis som mig och Vindy :D Hon är busig men inte på tävlingar. Hon går faktisk bättre på tävlingar en på hemmaplan. Hon är en perfekt liten hoppryttare! (Mej) Men jag börjar bli förstor, eller nu är jag lagom men om något år så är jag förstor... :(

Idag har jag hjälpt till i torpet. Sara och Jennie jobbar denna veckan. jag ska jobba nästa vecka :)/:( Jennie red Daim sen på kvällen och det var en lång historia. Ja, Vi skulle ta in Daim så Jennie kunde borsta och så. Men han ville inte komma in :@ Det tog iaf mer en en timme att få in honom. Då när vi hade fått in han så ringde vi till Maria (ridlärare) och frågade om vi skulle få släppa han i en sjuk hage istället. Men samtidigt så frågade jag om jag skulle få rida någon och då fick jag rida Frasse :D Det var skit kul faktiskt! Han var väldigt duktig. Vi galopperade tillome! Han gjorde inget bara att han kickade lite men han är ju bara 4 eller något. Sara fotade så bilder får ni se på oss, men mobba inte att jag är väldigt lång på han... Men jag har inte bilderna en så dom kommer :)
Jag har längtat efter att få blogga igen, dumma min förra blogg! :( Men ni som kommer läsa denna bloggen kan ju ge lite förslag på vad som ska hända på bloggen. Asså typ om jag ska ha tävlingar eller vad ni nu tycker :)

// Fanny <3

Kommentarer
Postat av: Tess

Outfits

Åsikter om saker . tex bett,schabrak,stövlar.



2011-07-14 @ 23:36:00
URL: http://ponyretards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0