Nu så ;D

Nu är designen på plats :D Nu i början så är den lite knäpp så då måste man trycka på F5 för att se den... Under tiden BÄSTA AMANDA fixade det gjorde jag en outfit till mig som jag ska ha på ponnyalsvänskan. Imorgon ska jag till Gällstad ;D Haha, jag ska shoppa. Det gör jag alldrig. Hoppas att det finns hästsaker där. Men det tror jag inte :( Men kläder kommer det bli!! xD Och korta converse. Dom kostar bara 400;- där! Skitbra ;D Vet bara inte vad jag ska ha för färg på. ? Men tror det blir den varliga vita färgen... Eller blåa ? aja, jag får se vad som finns :D
Hon som fixade med desigen: www.fotoforever.blogg.se (Amanda)
Jag kanske hinner skriva innan jag åker men jag får se ;) Ha det pra!

PS: Detta är till jennie! Jag kommer troligt vis inte ill stallet imorgon :( Jag ska ju till Gällstad. Men jag kanske kommer, vi får se :)

// Fanny ♥


Kommentarer
Postat av: jennie

okej :(

2011-07-14 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0