Stallet!

Idag var min första jobbadag. Men ingen kom! ;o Så Jennie åt nästan alla choklad bollar xD Nej, men hon tog typ 7 st. Jag red Frasse idag ochså! Men han var mycket "dummare" idag :( Men det blev lite gallopp iaf ;D Men det var typ en långsida, jaja! Han är ändå väldigt fiin ♥ Jag ska rida han ett tag nu. Och imorgon ska Tess fota mig och Frasse och jag tar med mig datan så jag kan lägga in bilderna direkt. Bilderna Sara tog kommer jag nog inte få eftersom att hon inte hittar sin överförnings kabel... Men klockan är mycket nu, jag ska ju jobba imorgon :D

Vindy, jag älskar dig! Frasse du är fiin ♥     
//Fanny





Bilder: http://www.vissmalens4h.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0