Svar på kommentarer som ett inlägg ♥

Ja, nu ska jag skriva ett inlägg där kommer stå svaren till kommentarerna kommer stå i texten xD Lite knepigt så om ni inte hittar vad ni söker så får ni säga till. Men idag har jag varit i torpet med Jennie och Sara igen. Jag spelade ett spel medan dom jobbade ;] När klockan var typ fyra så åkte jag hem. Hade inget att göra och dessutom så ville jag faktiskt hem ^^ Och jag var inte i Gällstad idag. Vi skulle åka med mammas kompis men hon kunde inte idag så vi ska åka vecka 30! Aja, skorna får vänta då :( hehe!

Jag ska börja skriva mina åsikter på bloggen, tack Tess ♥ Jag kommer tex skriva "detta schabraket är så fult!!" (MM)
Jag skulle starta en blogg med Jennie och Sara men det lär inte bli så :( För Jennie bloggar med Julia och Sara vet man inte vad hon gör, lilla häxan ♥ Men jag tror Sara och så har en blogg men vet inte vad den heter.

Nu ska jag kolla på hästsaker ;D Kanske skriver mer inatt xD KANSKE!! Jag lär typ somna så :O Ha det bra! herrå!
//Fanny ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0